ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΑΓΟΡΕΣ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Επιλέγετε το ύφασμα της αρεσκείας σας σε ένα από τα διαθέσιμα χρώματα και στη συνέχεια επιλέγετε τη διάσταση (σε μέτρα) που επιθυμείτε.

Σε περίπτωση που κάποιο ύφασμα είναι διαθέσιμο σε δύο φάρδη θα πρέπει πρώτα να επιλέξετε το φάρδος που επιθυμείτε.

Εάν επιθυμείτε περισσότερα από ένα τεμάχια ίδιας διάστασης και χρώματος, μπορείτε να το ορίσετε μέσω του πεδίου «Ποσότητα».

Εφόσον ολοκληρώσατε τις επιλογές σας μεταφερθείτε στο καλάθι και πατήστε το κουμπί «Ενημέρωση καλαθιού».

Μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό έχοντας τη δυνατότητα να παρακολουθείτε το στάδιο που βρίσκονται οι παραγγελίες σας ή αν είστε εγγεγραμμένος να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε αγορές ως επισκέπτης.

Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας, τα στοιχεία αποστολής, τα στοιχεία χρέωσης και τον τρόπο παραλαβής των προϊόντων σας.

Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που έχετε αγοράσει εξαντληθεί από το φυσικό μας κατάστημα κατά το χρόνο επεξεργασίας της παραγγελίας σας, θα ενημερωθείτε με σχετικό email και θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας εντός 7 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει, είτε σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε αν έχετε κάνει τραπεζική κατάθεση, είτε στην κάρτα σας αν έχετε πληρώσει μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής.

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΣΦΑΛΗ;

Ναι, πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή. Τα προσωπικά στοιχεία που σας ζητάμε, είναι πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αναγνωρίσουμε ένα συγκεκριμένο άτομο ή να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί του, όπως δηλαδή το όνομα, η διεύθυνση, ο αριθμός τηλεφώνου ή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όλες οι παραπάνω πληροφορίες θα χρησιμοποιηθούν μόνο για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας και για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας από εμάς.

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ;

1. Με πιστωτική κάρτα (VISA, Mastercard, Maestro) στο ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της τράπεζας Eurobank.
2. Με αντικαταβολή, πληρώνοντας κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας στην εταιρεία courier.
3. Πραγματοποιήστε τις πληρωμές σας μέσω e-banking σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς:
- Alpha Bank: IBAN GR 4501401050105002002016301 / Δικαιουχος ΒΙΟΛΕΤ» ΣΩΚΡ.Δ.ΚΩΣΤΙΚΟΓΛΟΥ & ΣΙΑ ΟΕ
- Eurobank: IBAN GR 0502601050000390200247394 / Δικαιουχος ΒΙΟΛΕΤ» ΣΩΚΡ.Δ.ΚΩΣΤΙΚΟΓΛΟΥ & ΣΙΑ ΟΕ
- Τράπεζα Πειραιώς: IBAN GR 5301717430006743137782990 / Δικαιουχος ΒΙΟΛΕΤ» ΣΩΚΡ.Δ.ΚΩΣΤΙΚΟΓΛΟΥ & ΣΙΑ ΟΕ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας, από την κατηγορία των έτοιμων προϊόντων, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από το ανάλογο παραστατικό, απόδειξη πληρωμής ή τιμολόγιο.

Εξαιρούνται από το δικαίωμα επιστροφής όλα τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή είναι σαφώς εξατομικευμένα, (για παράδειγμα, κομμένο ύφασμα με το μέτρο, κουρτίνες, μαξιλάρια, κ.α.) καθώς και προϊόντα που έχουν υποστεί τροποποίηση από εσάς, όπως για παράδειγμα μετατροπή στην κατόπιν παραγγελίας κουρτίνα που έχετε παραλάβει από εμάς, κέντημα στις πετσέτες κ.α.

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ;

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία, σχόλιο όσο αναφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω mail στο info@kostikoglou.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2103213360.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;

Για αποστολές στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σς και τηλεφωνικά στο 2103213360. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί Δευτέρα - Τετάρτη - Σάββατο 09:00 – 15:30 & Τρίτη - Πέμπτη – Παρασκευή 09:00 – 20:00. Οι τηλεφωνικές παραγγελίες εξοφλούνται με τραπεζική κατάθεση ή με αντικαταβολή.

ΕΑΝ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αν η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε έρθει να παραδώσει την παραγγελία σας και απουσιάζετε τότε θα κάνει άλλες δύο προσπάθειες τις επόμενες μέρες. Στην περίπτωση που σε καμία από τις τρεις προσπάθειες δεν κατάφερε το εμπόρευμα να παραδοθεί στα χέρια σας τότε επιστρέφει στην εταιρία και επικοινωνούμε εμείς μαζί σας.

ΠΩΣ ΑΠΟΣΤΕΛΛΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ;

Το e-shop εξυπηρετεί προς το παρόν μόνο τους πελάτες μας εντός Ελλάδας. Τα προϊόντα μας θα σας αποσταλούν στη διεύθυνση που δηλώσατε με courier. Για αποστολές εντός Αττικής η χρέωση μέχρι τρία κιλά είναι στα 3,5€. Για την αποστολή παραγγελιών εκτός Αττικής η χρέωση είναι στα 5€ μέχρι τρία κιλά και σε περιοχές απομακρυσμένες-δυσπρόσιτες επιπλέον 3€.
Για παραγγελίες πέραν των τριών κιλών η επιβάρυνση είναι 1€/κιλό.
Σε περίπτωση αντικαταβολής επιβαρύνεστε επιπλέον με 2,5€.

ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Ο χρόνος εκτέλεσης των παραγγελιών εκτιμάται από 1-5 ημέρες, εφ’ όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο. Για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος θα ενημερωθείτε με σχετικό email. Ο χρόνος αποστολής των παραγγελιών με courier εντός Αττικής υπολογίζεται σε 1-2 ημέρες ενώ εκτός Αττικής υπολογίζεται σε 2-4 ημέρες. Εάν είστε μέλος του e-shop, μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να ελέγξετε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.